Tuesday 28 December 2010

Fruits Cocktail

Today my boss coming to my house for discuss work. oh nooo.. it's still christmas holiday, not about work !! ... fortunately she didn't talk about work much.. hehe.. and i was serve her a glass of fruits cocktail and i was made it pretty quick..

Mostly cocktail are mixed with gin, whiskey, rum and vodka but this time i made a cocktail without alcohol because i will serve my boss's son also, so i think it's not good to serve alcohol for a kid. Then i use cocktail which is have ingredients as following : carbonated water, peach & apple's flavor, sugar. so i think it's okay for kids too. no alcohol for kids and not bad for adult too





( Ingredients : Cocktail, kiwi, strawberry, oranges, coconut gel )





Hari ini bos ku datang ke rumah ku untuk membicarakan sedikit pekerjaan. ah tidaaaak.. ini masih libur natal, jangan soal pekerjaan !!.. untungnya dia tidak membicarakan banyak soal pekerjaan dan hanya berlangsung beberapa menit.. hehe.. and aku menyuguhkannya segelas koktail buah yang aku buat cukup cepat.

Kebanyakan koktail dibuat dengan campuran minuman beralkohol seperti gin, wiski, rum dan vodka dan minuman tersebut di guncang2 jadi satu dalam tempat tertentu sebelum di sajikan. Karena aku juga mau menyuguhkan anak laki2 bos ku yang masih kecil, jadi aku pikir alkohol tidak baik disuguhkan buat anak kecil kan ? ^_^ jadi aku gunakan saja koktail yang berbahan tanpa alkohol. enak untuk anak-anak dan lumayan rasanya untuk orang dewasa . ^_^







Made by : Lucy
Photo by : Lucy
Camera : Casio Exilim EX-Z35

No comments:

Post a Comment